☰ Menu
"Badania dowodzą, że klienta skłania do ponownego zakupu przede wszystkim kulturalna i profesjonalna obsługa. "
Terry G. Vavra

TAJEMNICZY KLIENT

tajemniczy_klientProwadzisz własny biznes, restaurację, sklep lub inny rodzaj działalności? Chcesz podnieść standard obsługi, zwiększyć zadowolenie klientów, a dzięki temu zysk swojej firmy? Zacznij działać razem z nami!

Większość firm rozwija się bardzo dynamicznie kładąc bardzo dużą uwagę do szkolenia pracowników, tworzenia standardów obsługi klienta, zakresów obowiązków czy działań marketingowych. Jest to działanie wskazane, a wręcz niezbędne w dobie dzisiejszej konkurencyjności. Jest jeden bardzo ważny element w tym procesie – weryfikacja. Zadowolony klient to dziś klucz do sukcesu. Spojrzenie na swój biznes oczami niezależnej osoby może pomóc w zwiększeniu biznesowej efektywności firm. Bardzo skutecznym narzędziem pomagającym w obiektywnej ocenie podjętych działań są badania, obserwacje „ z ukrycia” poprzez przygotowanego audytora (Tajemniczego Klienta), tego co pracownik mówi, jak się zachowuje, jego kultury kontaktu z klientem i skuteczności działań, a także wszystkich aspektów związanych z wyglądem restauracji, sklepu lub innego rodzaju działalności.


Czego się dowiesz w związku z naszą współpracą :

– Co myślą klienci o Twoich usługach i produktach,

– Czy klienci potrzebują czegoś więcej,

– Czy klienci czują się lepiej u konkurencji,

– Czy obsługa w Twojej placówce pracuje według przyjętych przez Ciebie standardów

– Zwrócimy uwagę na szczegóły których twoja obsługa nie dostrzega, Hol, łazienki, stoły, nakrycia, schludność i wiele innych elementów.

– Zweryfikujemy pracownika pod względem wiedzy na temat menu, karty win, serwisu

– Sprawdzimy pracowników pod względem sprawności obsługi, czasu, prawidłowego rozliczenia, paragonów.

– Weryfikacja dań pod względem przyjętych standardów,

– Sprawdzimy poziom sprzedaży pod względem sprzedaży łączonej, sugestywnej, impulsowej.

W ramach Badania zapewniamy:

  • Wykwalifikowaną kadrę audytorów,
  • Przygotowanie scenariusza badania w oparciu o wyznaczone cele badania,
  • Nagranie z ukrytej kamery pokazujące przebieg wizyty z zakrytymi twarzami,
  • Przygotowanie raportów końcowych z wnioskami i rekomendacjami,
  • Pomoc przy wdrażaniu zmian,
  • Dokonujemy standardowej konsumpcji,
  • Obowiązuje nas tajemnicy handlowa (umowa ) w trakcie, jak i po wygaśnięciu umowy,

Co zyskujesz :

  • Większą kontrolę nad własną firmą,
  • Podniesienie poziomu sprzedaży,
  • Poprawa wizerunku firmy,
  • Wyprzedasz konkurencję,
  • Wyłapanie wielu nieprawidłowości, złodziejstwa, niemiłej obsługi, braku sprzedaży
  • Twoja obsługa zacznie się pilnować,
  • Profesjonalne doradztwo w celu polepszenia obsługi,
  • Doszkolenia pracowników
Umów się z naszym doradcą w celu podjęcia współpracy. To Ci się opłaca.

tel.: 795 646 795
e-mail: kontakt@akademiarestauratorow.pl
« wróć do głównej