Prowadzisz własny biznes, restaurację, sklep lub inny rodzaj działalności? Chcesz podnieść standard obsługi, zwiększyć zadowolenie klientów, a dzięki temu zysk swojej firmy? Zacznij działać razem z nami!
Większość firm rozwija się bardzo dynamicznie kładąc bardzo dużą uwagę do szkolenia pracowników, tworzenia standardów obsługi klienta, zakresów obowiązków czy działań marketingowych. Jest to działanie wskazane, a wręcz niezbędne w dobie dzisiejszej konkurencyjności. Jest jeden bardzo ważny element w tym procesie – weryfikacja. Zadowolony klient to dziś klucz do sukcesu. Spojrzenie na swój biznes oczami niezależnej osoby może pomóc w zwiększeniu biznesowej efektywności firm. Bardzo skutecznym narzędziem pomagającym w obiektywnej ocenie podjętych działań są badania, obserwacje „ z ukrycia” poprzez przygotowanego audytora (Tajemniczego Klienta), tego co pracownik mówi, jak się zachowuje, jego kultury kontaktu z klientem i skuteczności działań, a także wszystkich aspektów związanych z wyglądem restauracji, sklepu lub innego rodzaju działalności.
Czego się dowiesz w związku z naszą współpracą :
– Co myślą klienci o Twoich usługach i produktach,
– Czy klienci potrzebują czegoś więcej,
– Czy klienci czują się lepiej u konkurencji,
– Czy obsługa w Twojej placówce pracuje według przyjętych przez Ciebie standardów
– Zwrócimy uwagę na szczegóły których twoja obsługa nie dostrzega, Hol, łazienki, stoły, nakrycia, schludność i wiele innych elementów.
– Zweryfikujemy pracownika pod względem wiedzy na temat menu, karty win, serwisu
– Sprawdzimy pracowników pod względem sprawności obsługi, czasu, prawidłowego rozliczenia, paragonów.
– Weryfikacja dań pod względem przyjętych standardów,
– Sprawdzimy poziom sprzedaży pod względem sprzedaży łączonej, sugestywnej, impulsowej.
W ramach Badania zapewniamy:
- Wykwalifikowaną kadrę audytorów,
- Przygotowanie scenariusza badania w oparciu o wyznaczone cele badania,
- Nagranie z ukrytej kamery pokazujące przebieg wizyty z zakrytymi twarzami,
- Przygotowanie raportów końcowych z wnioskami i rekomendacjami,
- Pomoc przy wdrażaniu zmian,
- Dokonujemy standardowej konsumpcji,
- Obowiązuje nas tajemnicy handlowa (umowa ) w trakcie, jak i po wygaśnięciu umowy,
Co zyskujesz :
- Większą kontrolę nad własną firmą,
- Podniesienie poziomu sprzedaży,
- Poprawa wizerunku firmy,
- Wyprzedasz konkurencję,
- Wyłapanie wielu nieprawidłowości, złodziejstwa, niemiłej obsługi, braku sprzedaży
- Twoja obsługa zacznie się pilnować,
- Profesjonalne doradztwo w celu polepszenia obsługi,
- Doszkolenia pracowników